1 Mart 2013 Cuma

0 Ben bilmem eşim bilir 2 mart kanal d izle,ilker ayrık 02.03.2013 cumartesi kanald seyret

Kanal: Kanal D
Tarih: 02.03.2013
Saat : 20:00
Türü : Yarışma

Kanal D’nin İlker Ayrık’ın sunduğu, ilgiyle izlenen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu akşam yayınlanacak bölümünde erkekler topuklu ayakkabı ile koşmaya çalışırken, hanımlar çikolata kaplı çilekleri büyük bir zevkle yemeye çalışacaklar. Bu bölümde; Ceren Özgü – Mahir Okçular, Nilay – Doğan Cebbar, Aybüke – Ali Çelik ve Sevilay – Bülent Karpuz çiftleri yarışacak. Erkekler ilk oyunlarından eşlerinin tahmin ettiği sayı kadar tahta kırarak güçlerini harcayacaklar. İkinci oyunlarında ise erkeklerin korkulu rüyaları olan topuklu ayakkabı oyunu oynanacak. Ve erkekler parkuru tamamlamak için tüm çabalarını gösterecekler. Erkeklerin ardından üç ve dördüncü oyununda ise hanımlar performanslarını sergileyecekler. Hanımlar ilk oyunlarında Ben Bilmem Eşim Bilir’in en güzel ve en sevilen oyunlarından biri olacak yeni bir oyun oynanacak. Hanımlar eşlerinin tahmin ettiği sayı kadar çileği çikolata şelalesine batırarak yemek için çaba gösterecekler. İkinci oyunlarında ise yumurtaları üfleyerek ters çevirmek için nefeslerinin gücünü kullanacaklar. Hanımların ardından oyun sırası erkeklere geçecek ve beyler basketbol toplarını 3 masa üzerinde sektirerek kafesin içine atmaya çalışacaklar. Final öncesi oynanacak son oyunda ise hanımlar masa örtüsünü tek defada çekerek üzerindeki bardakları düşürmemek için çaba gösterecekler. İlker Ayrık’ın oyunla ilgili bir sürprizi herkesi şaşırtacak. Final oyununa kalan iki çift ise oynanacakları hentbol oyununda rakiplerine üstünlük sağlayıp, otomobilin sahibi olabilmek için mücadele edecekler.

Etiketler : ben bilmem eşim bilir 2 mart,ben bilmem eşim bilir 2 mart 2013,ben bilmem eşim bilir 2 mart 2013 full izle,ben bilmem eşim bilir izle,ben bilmem eşim bilir 02.03.2013,ben bilmem eşim bilir online seyret

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sanal Rehber, Ne Nerede Nasıl, Güncel Haber, Bilgi Bankası Copyright © 2013 - |- Template created by - |- Powered by Blogger Templates